codebuddy.tech

building in public from Vancouver

Hoe ik mijn eigen geautomatiseerde advertentiemachine bouw terwijl ik codeer vanaf mijn iPhone

Ik rijd voor Uber en bouw webproducten vanaf mijn iPhone. Geen laptop, geen kantoor, geen advertentiebudget. Dus moest ik creatief worden over hoe ik verkeer genereer.

Het antwoord bleek het bouwen van mijn eigen advertentiesysteem vanaf nul te zijn.

TalentCast is een pijplijn die ik heb gebouwd die automatisch korte YouTube-video's genereert met AI-avatars die over mijn projecten praten. De pijplijn genereert het script met Claude, rendert de avatars met HeyGen, transcribeert en brandt ondertiteling met Whisper, en plaatst de uiteindelijke video in een YouTube-uploadwachtrij.

Ik heb een bot genaamd FloatBot die mijn projectrotatie beheert. Elke avond kiest het het volgende project op de lijst en geeft me een sprintopdracht van 15 minuten. Raak elk project aan, ga niet diep in op één enkel project.

Dit is belangrijk voor SEO omdat Google consistentie beloont boven intensiteit. Eén blogpost per project per week verslaat tien posts in één week en daarna stilte.

Gisteravond heb ik in één sessie de programmadatabase van MarketAffiliateHelp verdubbeld, een kritieke beveiligingsbug in een live Solana smart contract gevonden en opgelost, een geautomatiseerde AI-audit-engine voor AnchorScan gebouwd en de eerste twee afleveringen van de CubeCast Roundup gegenereerd.

Niets daarvan was gepland. FloatBot duwde me naar elk project, ik deed één ding, ging verder.

Elk project wordt elke sessie een beetje beter. De blogposts stapelen zich op. De YouTube-video's stapelen zich op. De SEO stapelt zich op. Geen enkele sessie ziet er indrukwekkend uit — maar na zes maanden hiervan heeft elk van mijn vijftien projecten honderd contactpunten over het web.

Dat is het plan. Geautomatiseerde advertenties, gedwongen consistentie, langzaam cumuleren.

Get new posts

Subscribe in your language

Get new posts

Subscribe in your language

New posts delivered to your inbox. Unsubscribe anytime.

Receive in: